středa 2. května 2007

Joost goes live

Joost je interaktivní software pro distribuci televizních pořadů a jiných forem videa přes Web za použití peer-to-peer TV technologie vytvořené zakladateli Skype a Kazaa.
Dnes otevřeli svou službu pro širší veřejnost, stále je ale nutné si sehnat pozvánku, pokud má někdo zájem, napište mail do komentářů a já vám ji pošlu. Samotný program je ke stažení zde.

5 komentářů:

Otkin řekl(a)...

Mozem poprosit o jednu pozvanku na JOOST
Vdaka
chmaros@gmail.com

Honza řekl(a)...

Jestli je to ještě možné, taky bych poprosil o 1 pozvanku, diky jan.bastar@gmail.com

Unknown řekl(a)...

Ahoj Joost je super jeste ho ale vyzkouset v provozu.Proto jestly by bilo mozne mi pomoct a poslat mi jednu pozvanku bil bych rad. David.Jiricek@centrum.cz Dik za pomoc..

Anonymní řekl(a)...

Prosím mám také zájem o pozvánku.Zkoušel jsem se na Joostu registrovat,ale nešlo mi to-
rojt.jiri@seznam.cz
Díky.

Gorilka řekl(a)...

Také bych poprosil o jednu pozvánku, diky, honza.
honnnza@gmail.com