středa 31. ledna 2007

Jak jsem si objednal MP4 Player

Již delší dobu jsem pokukoval po nějakém zařízení určeném pro poslech hudby, MP3 playeru.
Se svým omezeným rozpočtem jsem neočekával žádný zázrak, líbil se mně však EVOLVE Dream - přehrávač s kvalitním 2" TFT displayem, vyměnitelnou baterkou používanou telefony nokia a několika dalšími funkcemi v této cenové hladině spíše ojedinělými.

Pátrání po skutečném výrobci k jeho odhalení nevedlo, objevil jsem ale vzhledově totožný player s názvem Glacier, jehož asi nejznámějším prodejcem je zahraniční obchod se sídlem v Hong Kongu, uxcell.com

Zajímavý byl především svými cenami, které jsou mnohdy i méně než poloviční ve srovnání s českými prodejci. Po zvážení rizik jsem se rozhodl Glacier objednat, ve verzi s 2GB paměti. Od zaplacení uběhly necelé 2 týdny a dnes již ho zatím bez jakýchkoliv problémů používám.



9 komentářů:

Jakub řekl(a)...

zdarec palec
taky sem si koupil Glacier - MP4 Player ale asi nějakým nedopatřením se mi smazal firmware nevíš kde by se dal znovu nahrát dik

silenec řekl(a)...

zkus tady http://tinyurl.com/2ywhz6 nebo forum na http://www.mympxplayer.org

Anonymní řekl(a)...

čauec potřeboval bych jestli by jsi mi náhodou nesdělil nějaké zkušenosti..s tímto přehravačem....uvažuji o jeho koupi..třeba jeho plusy a mínusy a ták....napiš mi pls na johnnies@centrum.cz děkuji

Anonymní řekl(a)...

Čauky mám stejný přehrávač jako ty ale nastal problém... Nahráloa sem si nový firmware 9.0.5 a empina teď nenaskočí,jen svítí displej. Zkusila jsem všechy možné stránky i ty které si tu uvedl výše a nic. Nemohl bys mi nějak prosím poradit abych to zas rozchodila? Napiš mi na icq 299954533 nebo majl lida.marsalkova@centrum.cz
Dík

Anonymní řekl(a)...

ahoj, premyslela jsem o tom, ze si tuhle mp4-ku objednam na ceskych webovkach uxcell.cz, jenze me vydesil fakt, ze se na nej nevztahuje zaruka... takze nevim, jestli to mam riskovat... kazdopadne bych byla rada, kdyby jsi mi napsal na muj blog do komentaru tvoje osobni zkusenosti s timhle playerem...Btw da se k tomu dokoupit pridavna pametova karta? thankssss

Anonymní řekl(a)...

Aaaaa tak ted nevim, jestli se ti tam zobrazil odkaz na muj blog.... takze pro jistotu.... www.extasyyy.blog.cz

Anonymní řekl(a)...

Ahoj.
Prosím o radu.Koupila jsem si stejný MP4 přehrávač,stáhla jsem si film do formátu AMV ale nejde mi vůbec přehrát.............. :-(

Anonymní řekl(a)...

[url=http://dcxvssh.com]YxQtHIy[/url] - dbsJlqWqBIlsHoBT , http://hhmgziigpu.com

Anonymní řekl(a)...

geotorelxzp consolidating credit card debt
credit card companies